Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog Kontakt

Współpraca i komunikacja w zespole

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Współpraca i komunikacja w zespole

Celem szkolenia WSPÓŁPRACA I KOMUNIKACJA W ZESPOLE  jest zwiększenie efektywności pracy zespołu i motywacji pracowników oraz komunikacji w zespole, a przede wszystkim uświadomienie korzyści płynących z pracy zespołowej. Dowiesz się jak rozmawiać z współpracownikami by działać efektywnie i z zaangażowaniem, by razem budować silną firmę i zespół. 


Szkolenie wzmacnia działanie sił wewnątrzgrupowych oraz pozwala uczestnikom w maksymalny sposób przyjąć odpowiedzialność za proces tworzenia się grupy i kierowania swoją aktywnością. 


Naszym celem jest, by po szkoleniu uczestnicy:

poznali korzyści płynące z pracy zespołowej - wykształcenie poczucia wspólnoty interesów

poprawili efektywności w zakresie radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej

nauczyli się rozwiązywać konflikty w zespole

wykazywali aktywne podejście do pracy

poprawili skuteczne techniki komunikacji i przekazywania informacji

podejmować działania inicjujące i usprawniające relację


Krok po kroku pokazujemy jak nasza postawa, to co robimy, działa na zespół. Co my możemy dać zespołowi i co otrzymujemy w zamian. 


ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW


 „Przywódcy rozwijają się, poznając, kim są i co cenią, uświadamiając sobie słabe punkty, które mogłyby pokrzyżować ich plany, pielęgnując nawyk nieustannej autorefleksji i uczenia się.” Chris Lowney


Czas trwania: do ustalenia 



Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   
Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • zwiększania efektywności, kreatywności w dziale i aktywnego podejścia do pracy
  • poznania mechanizmów grupowych występujących w zespole
  • kształtowanie otwartości na zmiany i modyfikacje zachowań
  • poprawa efektywności w zakresie radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej

Cele szkolenia

  • Szkolenie WSPÓŁPRACA I KOMUNIKACJA W ZESPOLE ma na celu zwiększenie skuteczności zespołów i pracy zespołowej, poznania mechanizmów grupowych występujących w zespole
  • Rozwijanie umiejętności świadomego i efektywnego komunikowania się w zespole. Budowanie zaufania w zespole.
  • Poprawa efektywności w zakresie radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej.Tworzenie optymalnych warunków koniecznych do sprawnego funkcjonowania zespołu (usprawnienie komunikacji między zespołowej).

Program szkolenia

Czym jest zespół i dlaczego warto tworzyć zespoły?
  • Czy każda grupa to zespół?
  • Cele indywidualne a cele zespołowe.
  • Korzyści pracy zespołowej vs praca indywidualna.
  • Synergia zespołu- czyli dlaczego 1+1≥ 3?
Czynniki wpływające na skuteczność działania zespołu.
  • Cele zespołowe a cele indywidualne.
  • Wykorzystywanie potencjału zespołu.
  • Role zespołowe i ich wpływ na konstruktywną pracę zespołową.
  • A jaką rolę ty najczęściej pełnisz w zespole? - test dla uczestników.
Cechy efektywnego zespołu.
  • Zespoły od „porażek” czyli dlaczego ludzie nie współdziałają?
  • Klimat organizacyjny a klimat zespołu.
  • Zespoły wysokiej efektywności - cechy.
  • Fazy rozwoju zespołu i ich rozpoznanie.
Komunikacja w zespole.
  • Filtry, zakłócenia, bariery komunikacyjne wg Gibba.
  • Cechy skutecznego komunikatu.
  • Informacja zwrotna jako istota procesu komunikacji między ludźmi.
  • Komunikaty otwarte wg Gibba.
Informacja zwrotna w zespole.
  • Znaki rozpoznania, czyli jak i dlaczego jednych akceptujemy a innych nie.
  • Jak dawać i odbierać znaki rozpoznania wg E. Berne?
  • Jak prosić o informacje zwrotne?
  • Style komunikowania się - poznaj swój styl komunikowania się - test dla uczestników.
Zarządzanie konfliktem.
  • Źródła konfliktu w zespole.
  • Zachowania obronne w zespole i zachowania wspierające.
  • Detonator konfliktu - model osobowościowych stylów reagowania na konflikt.
  • Sposoby wychodzenia z konfliktu - konstruktywne i destrukcyjne.
  • Kompromis czy kooperacja?
  • Jak wyrażać swoją niezgodę pożytecznie?
Skuteczna argumentacja.
  • Techniki argumentowania i przekonywania.
  • Rodzaje argumentów i ich dobór.
  • Perswazja a manipulacja - różnice.
  • Dekalog zespołu wysokiej efektywności.
CAŁOŚĆ szkolenia prowadzona warsztatowo. Szkolenie prowadzi psycholog i psychoterapeuta, trener w obszarze psychologii organizacji i zarządzania, praktyk Analizy Transakcyjnej dla organizacji

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

woj. śląskie

NIP: 651-102-47-89

Konsultacje dla przedsiębiorców

Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?

Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.

Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!

Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać poprawny adres e-mail
Proszę podać poprawny numer telefonu
Proszę wpisać treść wiadomości
Kliknij w przycisk powyżej, aby potwierdzić, że nie jesteś robotem
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WirtuoziKodu.pl

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.