Reklamacja

tel. 32 470 11 75                               

Reklamacja i obsługa trudnego Klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Reklamacja pozwala na identyfikację problemu oraz niezadowolonych klientów. Klient, który składa reklamację i zostanie dobrze obsłużony staje się najwierniejszym Klientem i reklamodawcą Państwa firmy. Niezwykle ważne jest by organizacja potrafiła nie tylko sprzedać, ale również obsłużyć swoich Klientów. Niezwykle ważne jest też, by pracownicy Państwa organizacji potrafili spokojnie złagodzić negatywne emocje Klienta i zniwelować stres związany z obsługą trudnego Klienta.

Bartosz - po szkoleniu Reklamacja

„Bardzo dynamiczne, otwarte na uczestników i ich oczekiwania.”

Natalia K.- po szkoleniu Windykacja i reklamacje

„Jestem bardzo zadowolona. Trener i szkolenie spełniło moje oczekiwania."

Diana F.- Windykacja

„Szkolenie przydatne, oparte na przykładach. W dobry sposób zobrazowane."

Ireneusz M.- po szkoleniu Reklamacja

"Trener mający dużą wiedzę i doświadczenie.”

Agata Z. - po szkoleniu Reklamacja

„Świetnie przeprowadzone szkolenie, bardzo miła atmosfera, wartościowe warsztaty.”

Aby skorzystać z warsztatu i doskonalić swoje umiejętności prosimy o kontakt pod adresem e-mail szkolenia@superszkolenia.pl bądź pod numerem telefonu 32 470 11 75.

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Korzyści

świadomość jak ważna jest reklamacja w strategii firmy

zmotywowanie do pracy związanej z obsługą reklamacji

efektywność stosowania technik pozyskiwania informacji

umiejętność prowadzenia i kontrolowania rozmowy reklamacyjnej

umiejętność rozwiązywania zgłoszenia reklamacyjnego

świadomość łagodzenia konfliktów i niezadowolenia klienta poprzez dystans; emocjonalny

skuteczność prowadzenia rozmowy w warunkach nietypowych

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75

Kontakt telefoniczny tel. 32 470 11 75 , fax 32 757 00 36

VIDI - Centrum Rozwoju Kadr ul. Opolska paw. 723, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie