Skuteczna rozmowa z klientem przez telefon

tel. 32 470 11 75                                   Terminy szkolenia i karta zgłoszenia poniżej.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą nabyć cechy dobrego handlowca, jak również posiąść umiejętności zarządzania procesem telefonicznej sprzedaży. Rozmowa telefoniczna to jedno z najbardziej skutecznych form sprzedaży.

W dzisiejszych czasach telefoniczne przedstawianie ofert jest coraz trudniejsze! Dlaczego?
Ponieważ robią to osoby niewyuczone, bez doświadczenia i bez przeszkolenia – zniechęcają potencjalnych klientów, zrażają do odbierania telefonów i rozmów.
Wykorzystaj to i wyróżnij się na tle konkurencji.

Pamiętaj, zaufanie klienta podczas rozmowy telefonicznej zdobędziesz w pierwszych 10 sekundach albo wcale! Nie podejmuj ryzyka, zacznij zarabiać!

Dzięki temu warsztatowi poznasz narzędzia niezbędne w procesie prowadzenia rozmów telefonicznych i negocjacji handlowych. Zdobędziesz umiejętności w zakresie psychologicznych typów klienta, sposobów radzenia sobie z różnorodnymi reakcjami klienta oraz ich obiekcjami. Dzięki nam poradzisz sobie z oporem klienta. Wypracujesz tak ważne pierwsze wrażenie, wyćwiczysz prezentację produktu. Poznasz zachowania, dzięki którym dowiesz się jak dbać o klienta, by był on Twoim klientem na całe życie. Pamiętaj, pieniądze zarabia się sprzedając.!

Korzyści dla CIEBIE:

 poznasz proces sprzedaży telefonicznej oraz jego ważne etapy
 dowiesz się jak dokonać skutecznej prezentacji oferty
 jak poruszać temat ceny
 jak negocjować telefonicznie
 jak rozmawiać z trudnym klientem
 skuteczne zamykanie rozmowy telefonicznej

Buduj z Nami swoją osobistą markę, pracując nad Swoim wizerunkiem. Każdego dnia, w każdej sytuacji, przy każdej transakcji i w każdej rozmowie handlowej kreuje się Twoja marka osobista. Zacznij z Nami budować pozytywne relacji z klientami a oni odwdzięczą się wystawieniem Ci pozytywnych referencji i polecaniami. To jest klucz do Twojego sukcesu !

Telefoniczna Obsługa Klienta – bez tajemnic! Z Nami to możliwe !

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą merytoryczną naszych szkoleń sprzedażowych. Prowadzenie praktycznych warsztatów umiejętności handlowych to nasza specjalność.

Liliana po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów

Patrycja po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)

Paweł z Warszawy po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.

Dominika po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.

Emilia z Krakowa po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta

Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.

Monika po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.

Grzegorz po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Dominik po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...

Marcin po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Szymon z Krakowa po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

Najlepsze szkolenie sprzedażowe na jakim byłem. Miła atmosfera, rzetelne, aczkolwiek nie nudzące informacje. Na pewno będę korzystał z tych narzędzi. P.S. zaskoczyło mnie jak mało ważna jest treść informacji. 

Rafał po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

Bardzo bogate pod względem merytorycznym, celowe. 

Tomasz po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

Pokazano mi ile jeszcze pracy przede mną, otrzymałem narzędzia do radzenia sobie z klientem i jego obiekcjami  

Terminy i miejsca

  • 27 Września 2017

    Katowice

  • 23 Października 2017

    Warszawa

  • 5 Grudnia 2017

    Kraków

Cena

990 zł/os. +23% VAT

Zgłoszenie powyżej 30 dni przed terminem: 790,00 zł netto/os + 23% VAT
Zgłoszenie powyżej 15 dni przed terminem: 890,00 zł netto/os + 23% VAT 
II , III i IV osoba z firmy - 690,00 netto + 23% VAT
Cena Klienta PREMIUM - 590,00 zł netto+ 23% VAT *szczegóły 32 470 11 75

 

 

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI

Materiały szkoleniowe

Certyfikat szkolenia

Pomoc i doradztwo

2x przerwa kawowa

1x smaczny obiad

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Korzyści

poznanie etapów i przebiegu procesu sprzedaży – od pierwszego telefonu do długotrwałej relacji

poznanie sposobów generowania pozytywnego nastawienia do sprzedaży telefonicznej i radzenia sobie z odmowami Klienta

umiejętność prowadzenia rozmów – sztuka kombinacji pytań i aktywnego słuchania

poznanie i rozwinięcie zdolności niezbędnych do nawiązywania długofalowych kontaktów z Klientami

pozyskiwanie większej liczby Klientów handlowych przez telefon, skuteczne umawianie się na spotkania oraz docieranie do właściwej i decyzyjnej osoby

Cel szkolenia

  • Dzięki interaktywnym ćwiczeniom oraz symulacjom, Uczestnicy będą mieli możliwość doskonalenia własnych umiejętności, niezbędnych w trakcie prowadzenia negocjacji cenowych

  • Doskonalenie umiejętności prowadzenia efektywnych rozmów handlowych

  • Rozpoznanie gier psychologicznych stosowanych przez Klientów i przyswojenie sposobów przeciwdziałania manipulacjom

  • Poznanie argumentów zwiększających własną skuteczność podczas prowadzonej sprzedaży

  • Nabycie umiejętności posługiwania się językiem perswazji oraz wykorzystywania zasad wpływu społecznego

  • Przećwiczenie trudnych elementów rozmów handlowych i przygotowanie własnych wzorców zachowań w sytuacji obrony ceny

  • Rozwijanie umiejętności budowania korzystnych relacji z Klientami, zgodnie ze strategią firmy

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75

Kontakt telefoniczny tel. 32 470 11 75 , fax 32 757 00 36

VIDI - Centrum Rozwoju Kadr ul. Opolska paw. 723, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie