Profesjonalna obsługa klienta

Obsługa Klienta to temat, który dotyczy każdego. Potrzeby i oczekiwania klientów/ petentów ulegają nieustannym zmianom. Aby dostosować się do tych zmian, Urzędnicy Administracji Publicznej i Państwowej poszukują nowych technik obsługi klienta/petenta i radzenia sobie z jego obiekcjami oraz zastrzeżeniami.

Podczas tych warsztatów uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z klientem, a także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć miejsce w trakcie tych rozmów. Dzięki uświadomieniu sobie znaczenia swojego stanowiska pracy uczestnik szkolenia będzie w przyszłości właściwie kreować przebieg rozmowy i panować nad stresem.

Jakością świadczonych usług i okazywaniem zainteresowania wpłynie na zachowanie klientów. Uczestnik zdobędzie niezbędne umiejętności radzenia sobie z emocjami klientów oraz praktycznego stosowania zasad komunikacji międzyludzkiej. Celem warsztatów jest poznanie sposobów skutecznej komunikacji i zwalczania obiekcji. Trening umożliwi również podniesienie umiejętności wyrażania empatycznych komunikatów oraz zachowań asertywnych.

To szkolenie pozwoli Państwu stosować odpowiednie techniki rozmowy, aby klient/petent wysłuchał Państwa argumentacji, nauczy jak radzić sobie ze stresem
w sytuacjach konfliktowych
. Dowiecie się Państwo jak reagować na zarzuty ze strony klienta/ petenta.

Korzyści dla uczestników szkolenia:
 poznasz techniki skutecznej komunikacji
 nauczysz się skutecznego porozumiewania się w sytuacji konfliktowej z klientem
 nauczysz się otwartego i bezpośredniego komunikowania się z innymi
 zrozumiesz zachowania innych ludzi
 nauczysz się konstruktywnego zachowania w trudnych sytuacjach interpersonalnych
 nauczysz się tworzenia przyjaznej atmosfery
 zdobędziesz umiejętność operowania empatią

Konrad K.- Kontrola zarządcza

„Bardzo dobre.”

Robert G. - po szkoleniu Obsługa klienta

„Jedno z kilku bardzo ciekawych szkoleń, które dokładnie uzupełniają potrzeby.”

Anna W. - Mobbing

„W przyjemny i przystępny sposób przekazana wiedza.”

Zbigniew K.- Ochrona danych osobowych

„Najbardziej podoba mi się forma warsztatowa szkolenia. Uwag nie mam.”

Janusz M. - Kontrola zarządcza

„Szkolenie czytelne wraz z czynnym udziałem.”

Aby skorzystać z warsztatu i doskonalić swoje umiejętności prosimy o kontakt pod adresem e-mail szkolenia@superszkolenia.pl bądź pod numerem telefonu 32 470 11 75.

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Korzyści

bezterminowy kontakt z trenerem

gratis porady i wsparcie

poznanie technik skutecznej komunikacji

małe grupy – indywidualne podejście, warsztatowy charakter zajęć

umiejętność operowania empatią

nauczysz się skutecznego porozumiewania się w sytuacji konfliktowej

Cel szkolenia

  • rozwinięcie u uczestników umiejętności profesjonalnego prowadzenia rozmowy poprzez praktyczne ćwiczenia skutecznej komunikacji z Klientem

  • zwiększenie samoświadomości jakie znaczenie ma dla firmy Klient

  • kontrolowanie własnych emocji i stworzenie przyjemnej atmosfery rozmowy

  • doskonalenie umiejętności związanych z efektywnym reagowaniem na zastrzeżenia Klienta

  • kształcenie umiejętności z zakresu wykorzystanie skutecznych technik reagowania na zachowania trudnych klientów, techniki odpierania zastrzeżeń

  • rozwój umiejętności asertywnego zachowania i wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy poprzez dobre relacje z Klientami

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75