Windykacja

tel. 32 470 11 75                               

Szkolenie dla kadry kierowniczej; menedżerów zarządzających działami: sprzedaży, windykacji, obsługi Klienta; właścicieli firm; osób wytyczających nowe kierunki biznesowe; poświęcone technikom zarządzania doświadczeniem Klienta w ujęciu ściągania należności, których efektem jest poprawa satysfakcji Klientów, zwiększona efektywność inwestycji marketingowych i sprzedażowych oraz wyróżnianie się na tle konkurencji – dzięki wykorzystaniu strategii zarządzania doświadczeniem Klienta (CEM)

Bartosz - po szkoleniu Reklamacja

„Bardzo dynamiczne, otwarte na uczestników i ich oczekiwania.”

Natalia K.- po szkoleniu Windykacja i reklamacje

„Jestem bardzo zadowolona. Trener i szkolenie spełniło moje oczekiwania."

Diana F.- Windykacja

„Szkolenie przydatne, oparte na przykładach. W dobry sposób zobrazowane."

Ireneusz M.- po szkoleniu Reklamacja

"Trener mający dużą wiedzę i doświadczenie.”

Agata Z. - po szkoleniu Reklamacja

„Świetnie przeprowadzone szkolenie, bardzo miła atmosfera, wartościowe warsztaty.”

Aby skorzystać z warsztatu i doskonalić swoje umiejętności prosimy o kontakt pod adresem e-mail szkolenia@superszkolenia.pl bądź pod numerem telefonu 32 470 11 75.

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Korzyści

Poznanie szerszego kontekstu windykacji, jako elementu obsługi Klienta.

Umiejętność zaprojektowania procesu windykacji w taki sposób, by miało to jak najmniejszy wpływ na utratę Klientów

Znajomość zarządzania sprzedażą, marketingiem i relacjami z Klientami w taki sposób, by proces windykacji praktycznie nie był konieczny, szczególnie w swojej tradycyjnej formie

Cel szkolenia

  • Praktyczna wiedza mająca pomóc w takim ściąganiu należności, aby przy okazji ograniczyć do minimum ryzyko utraty Klienta…

  • ... a ponadto nabycie umiejętności efektywnego sposobu zarządzania procesem budowania doświadczenia Klienta z firmą, w szczególności w procesie windykacji

  • Ponowne przemyślenie portfela Klientów i koncentracja na tych najbardziej zyskownych

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75

Kontakt telefoniczny tel. 32 470 11 75 , fax 32 757 00 36

VIDI - Centrum Rozwoju Kadr ul. Opolska paw. 723, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie