Efektywna asystentka/ sekretarka

EFEKTYWNA ASYSTENTKA / SEKRETARKA TO TWÓJ PROFESJONALNY PARTNER W BIZNESIE

Profesjonalna Asystentka/Sekretarka to prawa ręka swojego przełożonego, bez której dziś trudno sobie wyobrazić sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa.

Celem naszych warsztatów jest uświadomienie znaczenia roli danego stanowiska, określenie niezbędnych kompetencji i umiejętności. Osoba zajmująca powyższe stanowisko często pierwsza ma kontakt z Twoim potencjalnym klientem, dlatego tak ważne jest, by posiadała podstawy wiedzy z tego zakresu. Szkolenie wprowadza do technik skutecznej organizacji pracy biura, poznania zasad pracy z dokumentami formalnymi, księgowymi. Ważnym elementem naszego szkolenia jest również nabycie umiejętności organizowania spotkań biznesowych oraz zastosowania w nich etykiety biznesu.

To szkolenie da Ci coś więcej niż tylko dobrze przeszkolonego pracownika; ten pracownik stanie się Twoim partnerem!


Korzyści dla Twojej Asystentki / Sekretarki:

 poznanie dobrych praktyk pracy najlepszych Asystentek / Sekretarek
 nabycie praktycznych umiejętności organizacji pracy
 nabycie praktycznych umiejętności w zakresie organizacji spotkań i podróży służbowych
 wzrost efektywności osobistej i pewności siebie
 zwiększenie zaangażowania w wykonywaną pracę oraz odpowiedzialności za powierzone obowiązki
 rozwinięcie umiejętności budowania dobrego kontaktu z pozostałymi pracownikami przedsiębiorstawa oraz przełożonym
 wprowadzenie zasad profesjonalnego wizerunku


Efektywna sekretarka, asystentka! Z nami to możliwe !


Zapraszamy do zapoznania się z ofertą merytoryczną naszych szkoleń z doskonalenia umiejętności interpersonalnych. Prowadzenie praktycznych warsztatów to nasza specjalność.

Jadwiga D. EFEKTYWNA SEKRETARKA 28.10.2016

„Bardzo pozytywnie oceniam szkolenie oraz trenera prowadzącego. Zagadnienia przedstawiane wyczerpująco i interesująco.”

Patrycja - szkolenie Zarządzanie sobą w czasie

„Bardzo interesujące, dobrze przeprowadzone, ciekawe przykłady.”

Marzena - szkolenie Zarządzanie sobą w czasie

„Bardzo fanje szkolenie, dobrze przeprowadzone,  przykłady z życia. Polecam”

Katarzyna M. po szkoleniu Efektywna asystentka/ sekretarka

„Ciekawe, pomocne, przydatne na moim stanowisku pracy.”

Patrycja M. - po szkoleniu Zostań swoim własnym coachem

" Genialne szkolenie- jestem zachwycona i pewna że osiągne zamierzony cel. Polecam wszytskim" 

Anna U. - Zostań własnym Coachem

"Bardzo podobała mi się praktyka oraz ćwiczenia w trakcie szkolenia.”

Brygida K. - po szkoleniu Efektywna Sekretarka / Asystentka

„Mała grupa – dużo ćwiczeń, dobra atmosfera, konkretne uwagi prowadzącego.”

Marcin K.- Efektywna Komunikacja

„OK.Dobrze przeprowadzone, konkretnie, profesjonalnie”

Rafał Ż. - po szkoleniu Zarządzanie stresem

„Tematyka pogłębiona o przykłady, scenki nakierowane na praktykę. Trener sprawnie zarządzał pracą grupy.”

Justyna B.- Etykieta i komunikacja w biznesie

 „Szkolenie mi się podobało i zainspirowało mnie do pracy nad sobą.”

Cena

890 zł/os. +23% VAT

Zgłoszenie powyżej 30 dni przed terminem: 690,00 zł netto/os + 23% VAT Zgłoszenie powyżej 15 dni przed terminem: 790,00 zł netto/os + 23% VAT II , III i IV osoba z firmy - 590,00 netto + 23% VAT

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI

Materiały szkoleniowe

Certyfikat szkolenia

Pomoc i doradztwo

2x przerwa kawowa

1x smaczny obiad

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Korzyści

poznanie technik skutecznej organizacji biura i swojej pracy

doskonalenie umiejętności w zakresie optymalnego wykorzystania czasu pracy

zdolność zarządzania kontaktami z Klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi

umiejętność wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia, prezentacji oferty firmy, autoprezentacji

nauka asertywności w kontaktach z Klientami i współpracownikami

poznanie sposobu radzenia sobie z sytuacjami trudnymi i stresującym

profesjonalna obsługa klientów

radzenie sobie w trudnych sytuacjach i rozmowach

Cel szkolenia

  • Doskonalenie wizerunku Asystentki/ Sekretarki/ Recepcjonistki. Doskonalenie efektywności komunikowania się, budowanie trwałych relacji z klientem, tworzenia pozytywnego wizerunek firmy. Doskonalenie umiejętności radzenia sobie z różnymi typami klientów. U

  • Rozwój umiejętności interpersonalnych, takich jak asertywność, zarządzanie czasem oraz radzenie sobie ze stresem.

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75