Efektywna Komunikacja

tel. 32 470 11 75                                  

Komunikacja to niezwykle istotny element w życiu - ułatwia lub utrudnia pracę. Dlatego warto poznać zasady komunikacji i asertywności aby skutecznie komunikować się z współpracownikami .

Jadwiga D. EFEKTYWNA SEKRETARKA 28.10.2016

„Bardzo pozytywnie oceniam szkolenie oraz trenera prowadzącego. Zagadnienia przedstawiane wyczerpująco i interesująco.”

Patrycja - szkolenie Zarządzanie sobą w czasie

„Bardzo interesujące, dobrze przeprowadzone, ciekawe przykłady.”

Marzena - szkolenie Zarządzanie sobą w czasie

„Bardzo fanje szkolenie, dobrze przeprowadzone,  przykłady z życia. Polecam”

Katarzyna M. po szkoleniu Efektywna asystentka/ sekretarka

„Ciekawe, pomocne, przydatne na moim stanowisku pracy.”

Patrycja M. - po szkoleniu Zostań swoim własnym coachem

" Genialne szkolenie- jestem zachwycona i pewna że osiągne zamierzony cel. Polecam wszytskim" 

Anna U. - Zostań własnym Coachem

"Bardzo podobała mi się praktyka oraz ćwiczenia w trakcie szkolenia.”

Brygida K. - po szkoleniu Efektywna Sekretarka / Asystentka

„Mała grupa – dużo ćwiczeń, dobra atmosfera, konkretne uwagi prowadzącego.”

Marcin K.- Efektywna Komunikacja

„OK.Dobrze przeprowadzone, konkretnie, profesjonalnie”

Rafał Ż. - po szkoleniu Zarządzanie stresem

„Tematyka pogłębiona o przykłady, scenki nakierowane na praktykę. Trener sprawnie zarządzał pracą grupy.”

Justyna B.- Etykieta i komunikacja w biznesie

 „Szkolenie mi się podobało i zainspirowało mnie do pracy nad sobą.”

Aby skorzystać z warsztatu i doskonalić swoje umiejętności prosimy o kontakt pod adresem e-mail szkolenia@superszkolenia.pl bądź pod numerem telefonu 32 470 11 75.

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Korzyści

Zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi

Ukazanie jak sobie radzić z psychomanipulacją oraz poznanie praw i technik perswazji

Uczestnicy nauczą się stosować podstawowe zasady komunikacji asertywnej, dzięki czemu unikną wielu niepotrzebnych konfliktów w kontaktach z innymi

Cel szkolenia

  • Warsztat jako kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwala zrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanych emocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę. Pokazuje j

  • Warsztaty szkoleniowe wskażą jak skutecznie komunikować się w różnych sytuacjach biznesowych, jak być wrażliwym na sygnały wysyłane przez pracowników, jak być przekonującym dla klientów.

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75

Kontakt telefoniczny tel. 32 470 11 75 , fax 32 757 00 36

VIDI - Centrum Rozwoju Kadr ul. Opolska paw. 723, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie