IQ, EQ - Zarządzanie emocjami

Emocje towarzyszą nam na co dzień. Podejmujemy walkę ze strachem, poddajemy się radości, ocieramy się o niepewność dnia codziennego. Inteligencja emocjonalna i stres są zasobami, których możesz świadomie używać tak, by wspierały Cię w realizacji wyznaczonych przez siebie celów.

Szkolenie skierowane do Firm i Instytucji Publicznych, Państwowych. Opiera się na współpracy i właściwej komunikacji zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Warsztat polecamy osobą zajmującym wysokie stanowiska takie jak zarządy firm, menadżerowie, dyrektorzy, doradcy biznesowi, menadżerowie projektów, konsultanci, menedżerowie personalni.
Celem naszego warsztatu jest zdobycie umiejętności interpersonalnych ułatwiających porozumiewanie się, budowanie zaufania. Uczestnicy szkoleni poznają najnowsze techniki i narzędzia komunikacji między ludzkiej z naciskiem na efektywne wykorzystanie emocji, walki ze stresem, gniewem.


Korzyści dla uczestników szkolenia:

 zdobycie umiejętności interpersonalnych
 nabycie umiejętności budowania zaufania
 nabycie zdolności rozumienia swego rozmówcy
 nauczenie się efektywnej komunikacji
 nabycie umiejętności zadawania trafnych pytań
poznanie techniki udzielania asertywnej odpowiedzi

Konrad K.- Kontrola zarządcza

„Bardzo dobre.”

Robert G. - po szkoleniu Obsługa klienta

„Jedno z kilku bardzo ciekawych szkoleń, które dokładnie uzupełniają potrzeby.”

Anna W. - Mobbing

„W przyjemny i przystępny sposób przekazana wiedza.”

Zbigniew K.- Ochrona danych osobowych

„Najbardziej podoba mi się forma warsztatowa szkolenia. Uwag nie mam.”

Janusz M. - Kontrola zarządcza

„Szkolenie czytelne wraz z czynnym udziałem.”

Aby skorzystać z warsztatu i doskonalić swoje umiejętności prosimy o kontakt pod adresem e-mail szkolenia@superszkolenia.pl bądź pod numerem telefonu 32 470 11 75.

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Korzyści

utrzymanie równowagi emocjonalnej

nauczysz się zmieniać swój stan emocjonalny, w zależności od relacji, w której się znajdujesz

nauczysz się wykorzystywać własną intuicję do podejmowania skutecznych decyzji i działań zarówno w procesie zawodowym, jak i osobistym

warsztatowy charakter zajęć

indywidualne podejście do uczestników

bezterminowa opieka eksperta

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75

Kontakt telefoniczny tel. 32 470 11 75 , fax 32 757 00 36

VIDI - Centrum Rozwoju Kadr ul. Opolska paw. 723, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie