Opinie Uczestników

  • Liliana po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

    Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów

  • Patrycja po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

    Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)

  • Paweł z Warszawy po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

    Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.

  • Dominika po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

    Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.

  • Emilia z Krakowa po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta

    Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.

  • Ewelina po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta

    Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.

  • Monika po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

    W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.

  • Grzegorz po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

    Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

  • Dominik po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

    Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...

  • Marcin po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

    Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

  • Małgorzata z Poznania po szkoleniu Kierowanie Zespołem

    Świetnie przygotowane szkolenie, trafiona forma warsztatowa(...)mnóstwo konkretnych przykładów. Po szkoleniu pojawiła się u mnie chęć rozwinięcia tego tematu oraz sprawdzenia innych. Wiele się nauczyłam, dziękuję !

  • Monika z Katowic po szkoleniu Kierowanie Zespołem

    Trening oparty na doświadczeniach z własnej pracy. Zdobyłam nowe umiejętności w zarządzaniu zespołem. Wiedza do wykorzystania w praktyce !

  • Justyna z Krakowa po szkoleniu Kierowanie Zespołem

    Bardzo ciekawie przeprowadzone szkolenie. Pozytywnie nastawiające do konieczności wprowadzenia zmian w kierowaniu zespołem.

  • Anna z Poznania po szkoleniu Kierowanie Zespołem

    Uświadomienie sobie ważności tematów o których mało się wiedziało. Uświadomienie sobie błędów, które się popełnia w rozmowie z pracownikami. Poznałam ciekawe techniki kontroli i motywowania pracowników. Bardzo polecam to szkolenie.

  • Wojciech z Poznania po szkoleniu Kierowanie Zespołem

    Szkolenie bardzo przydatne w dalszym życiu zawodowym. Powoduje refleksje w danej pracy

  • Rafał z Warszawy po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

    Bardzo przystępny sposób przeprowadzenia, mała grupa, dużo przykładów, formuła warsztatowa OK, elastyczność prowadzącego na potrzeby i informacje od uczestników, dobra lokalizacja szkolenia :)

  • Katarzyna z Warki po szkoleniu Kierowanie Zespołem

    DOSKONAŁE...

  • Wiesława z Poznania po szkoleniu Kierowanie Zespołem

    Wiele mi dało szkolenie, gdyż poznałam wiele nowych metod i zasad w zarządzaniu kadrami, pracy i współpracy oraz kontaktów międzyludzkich... Dostałam gotowe narzędzia do pracy.

  • Tomasz z Radomska po szkoleniu Kierowanie Zespołem

    Szkolenie na wysokim poziomie merytorycznym. B. miła atmosfera. Polecił bym to szkolenie znajomym. Profesjonalizm prowadzącego.

  • Darek z Piotrkowa Trybunalskiego po szkoleniu Kierowanie Zespołem

    Szkolenie oceniam pozytywnie, poznałem techniki rozmowy i ocen pracowników i ich motywowanie.Teraz pozostaje mi tylko wdrożenie poznanych technik. ocena szkolenia: celujący.

  • Krzysztof z Warszawy po szkoleniu Kierowanie Zespołem

    Odświeżenie posiadanej wiedzy i informacji oraz ćwiczenia praktyczne przekazane w ciekawej formie. Ocena szkolenia: celujący.

  • Marek K... uczestnik Zarządzania Zespołem w pigułce

    „Bardzo merytoryczne i świetnie przygotowane szkolenie. Bardzo kompetentny prowadzący. Miłe i przyjazne szkolenie.  

  • Zbigniew F... po szkoleniu Zarządzanie Zespołem w pigułce

    „Jak na tak krótkie szkolenie – bardzo dobre”

  • Adrianna z Katowic po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

    Szkolenie bardzo wartościowe, przydatne ćwiczenia. Zwrócenie uwagi na istotne elementy.

  • Tomasz z Katowic po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

    Duża wiedza prowadzącego. Profesjonalne podejście. Nastawienie na ćwiczenia a nie na teorię. Lekkość prowadzenia.

  • Janusz po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

    Bardzo dobrze przygotowane. Prowadzący  kieruje w ciekawy sposób.

  • Damian po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

    Bardzo rzeczowe szkolenie, miła atmosfera, konkretna tematyka, dużo odniesień do życia zawodowego. 

  • Szymon z Krakowa po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

    Najlepsze szkolenie sprzedażowe na jakim byłem. Miła atmosfera, rzetelne, aczkolwiek nie nudzące informacje. Na pewno będę korzystał z tych narzędzi. P.S. zaskoczyło mnie jak mało ważna jest treść informacji. 

  • Rafał po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

    Bardzo bogate pod względem merytorycznym, celowe. 

  • Tomasz po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

    Pokazano mi ile jeszcze pracy przede mną, otrzymałem narzędzia do radzenia sobie z klientem i jego obiekcjami  

  • Jadwiga D. EFEKTYWNA SEKRETARKA 28.10.2016

    „Bardzo pozytywnie oceniam szkolenie oraz trenera prowadzącego. Zagadnienia przedstawiane wyczerpująco i interesująco.”

  • Adam C. po szkoleniu Ocena pracowników

    „Szkolenie bardzo pomocne, pozwoli na lepsze wykorzystanie zasobów ludzkich w dziale i poprawi efektywność pracy.”

  • Marta R. Szkolenie Zarządzenie zasobami ludzkimi

    „Spełniało oczekiwania.”

  • Patrycja - szkolenie Zarządzanie sobą w czasie

    „Bardzo interesujące, dobrze przeprowadzone, ciekawe przykłady.”

  • Marzena - szkolenie Zarządzanie sobą w czasie

    „Bardzo fanje szkolenie, dobrze przeprowadzone,  przykłady z życia. Polecam”

  • Joanna D. po szkoleniu Zarządzenie zasobami ludzkimi

    „Profesjonalne, interesujące ćwiczenia, dynamiczne.”

  • Katarzyna M. po szkoleniu Efektywna asystentka/ sekretarka

    „Ciekawe, pomocne, przydatne na moim stanowisku pracy.”

  • Joanna Z - Ocena pracowników

     „Dość interesujące – porządkujące w teorii i doświadczeniu, praktyczne.”

  • Tomasz B.- Zatrudnianie cudzoziemców

     „Bardzo profesjonalne szkolenie, obejmujące wszytskie procesy" 

  • Hanna B.- po szkoleniu Zarządzanie zmianą

     "Dobra struktura szkolenia. Podobało mi się przygotowanie i sposób prowadzenia przez prowadzącego szkolenie.”

  • Kamil Z. - Ocena pracowników

    „Miła atmosfera, profesjonalny trener.”

  • Patrycja M. - po szkoleniu Zostań swoim własnym coachem

    " Genialne szkolenie- jestem zachwycona i pewna że osiągne zamierzony cel. Polecam wszytskim" 

  • Anna U. - Zostań własnym Coachem

    "Bardzo podobała mi się praktyka oraz ćwiczenia w trakcie szkolenia.”

  • Brygida K. - po szkoleniu Efektywna Sekretarka / Asystentka

    „Mała grupa – dużo ćwiczeń, dobra atmosfera, konkretne uwagi prowadzącego.”

  • Marcin K.- Efektywna Komunikacja

    „OK.Dobrze przeprowadzone, konkretnie, profesjonalnie”

  • Rafał Ż. - po szkoleniu Zarządzanie stresem

    „Tematyka pogłębiona o przykłady, scenki nakierowane na praktykę. Trener sprawnie zarządzał pracą grupy.”

  • Justyna B.- Etykieta i komunikacja w biznesie

     „Szkolenie mi się podobało i zainspirowało mnie do pracy nad sobą.”

  • Konrad K.- Kontrola zarządcza

    „Bardzo dobre.”

  • Robert G. - po szkoleniu Obsługa klienta

    „Jedno z kilku bardzo ciekawych szkoleń, które dokładnie uzupełniają potrzeby.”

  • Anna W. - Mobbing

    „W przyjemny i przystępny sposób przekazana wiedza.”

  • Zbigniew K.- Ochrona danych osobowych

    „Najbardziej podoba mi się forma warsztatowa szkolenia. Uwag nie mam.”

  • Janusz M. - Kontrola zarządcza

    „Szkolenie czytelne wraz z czynnym udziałem.”

  • Bartosz - po szkoleniu Reklamacja

    „Bardzo dynamiczne, otwarte na uczestników i ich oczekiwania.”

  • Natalia K.- po szkoleniu Windykacja i reklamacje

    „Jestem bardzo zadowolona. Trener i szkolenie spełniło moje oczekiwania."

  • Diana F.- Windykacja

    „Szkolenie przydatne, oparte na przykładach. W dobry sposób zobrazowane."

  • Ireneusz M.- po szkoleniu Reklamacja

    "Trener mający dużą wiedzę i doświadczenie.”

  • Agata Z. - po szkoleniu Reklamacja

    „Świetnie przeprowadzone szkolenie, bardzo miła atmosfera, wartościowe warsztaty.”

  • Michał K.- Budżetowanie zakupów

    „Bardzo konstruktywne, przejrzyste, profesjonalnie przeprowadzone szkolenie.”

  • Agata P.- po szkoleniu Controlling dla Kadry Menedżerskiej

    „Świetnie przeprowadzone szkolenie, bardzo miła atmosfera, wartościowe warsztaty.”

  • Jarosław K.- szkolenie Finanse dla niefinansistów

     „Wzorowo, sympatycznie, poznawczo, trafiona forma przekazu.”

  • Paweł Ż.- szkolenie Controlling dla kadry menedżerskiej

    „10/10 Przyjemna atmosfera, dużo ćwiczeń, ciekawe, praktyczne przykłady.”

  • Magdalena K.- Kontrola Zarządcza

     „Bardzo pozytywnie. Warsztaty dały mi bardzo dużo + teoria. Bardzo ciekawa i interesująca forma szkolenia.”

  • Tomasz S. po szkoleniu Kontrola Zarządcza

    „Profesjonalne, miła atmosfera.”